Re: przegladarka plikow pdf

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue, 05 Mar 2013 19:03:12 +0100

W dniu 2013-03-05 12:38, Radosław Sokół pisze:

> Firefox? :)
>
> Tylko trzeba by go obudować jakoś żeby był "niezamykalny".
> Ale najnowsze wersje mają wbudowaną przeglądarkę PDF, więc
> bez dodatkowych komponentów i za darmo można by zrobić to,
> co trzeba.

W związku z tym mam pytanie. PDF wolę ściągać, nie oglądać. Powód, tego co
zobaczyłem/widzę nie _umiem_ zapisać w FF. Nie kontroluje 'changes log'ow' -
od której wersji tak jest? Zmienić oczywiście się da w ustawieniach -
podgląd/pytanie/zapis.

--
Artur
0 weeks 0 days 8 hours 27 minutes 1 second and 944 milliseconds.