Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 25 Apr 2012 18:03:45 +0200

Dnia Wed, 25 Apr 2012 11:48:48 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> No gdyby zajmowal mniej to bym podejrzewal, ze obcieli jakies funkcje
> wzgledem XP, np. mozliwosc skalowania fontow ;-)

W sumie to coś w tym jest…

> Piszemy na grupie publicznej, wyjasniam, bo ktos moze tak mysli ;-)

Niech i tak będzie. :)

> Ja patrze na okno "Otworz" w Win7 i widze jeszcze wyszukiwanie (poza nazwa
> takze po dacie i rozmiarze), bardzo funkcjonalny "pasek sciezki/adresu" oraz
> przyciski z historia odwiedzanych katalogow - podtrzymuje zdanie, ze jest to
> bardzo wygodne, choc o padaniu na kolana nie wspominalem :-)

W sumie fakt. Choć pewnie na wyszukiwarkę nie zwracam uwagi z innego powodu:
za duży porządek w plikach. :) A jak już faktycznie mam czegoś poszukać
i/lub operować na plikach, to jednak siła przyzwyczajeń jest zatrważająca -
bez Total Commandera, to ja się średnio dobrze czuję. :D

> Odczytalem Twoje zwrocenie uwagi na, jak mniemam, interesujacego czlowieka i
> dlatego tez postanowilem to poczytac - dotad o nim niestety nie slyszalem i
> byc moze juz bym nie uslyszal :/

Interesujący człowiek, prawdziwy fachowiec, który dodatkowo swoją wiedzę
potrafił bardzo umiejętnie „sprzedać”.

> W kontekscie ReadyBoosta duzo oznacza wiecej niz 2GB, powyzej tej granicy
> ReadyBoost nie przynosi efektu :-)

To nawet nie mam co się zaczynać zajmować tym tematem. :D

> Ja mialem do niedawna 8GB, jednak uzywam sporo zarlocznego softu, w tym
> VMWare (a w nich systemy w ktorych czasem pracuje), niestety brakowalo
> czasami tych 8GB, przeszedlem na 16GB i teraz jest juz komfort.

U mnie niestety nie wiąże się to li tylko z prostą wymianą modułów na te o
większej pojemności, ale dochodzi do tego również wymiana płyty i - co za
tym idzie - procesora.

> Taki specyficzny rodzaj S&M? ;-)

Raczej fascynujące studium przypadku. ;D

> Chcialbys! :)

Może troszeczkę. ;D

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]