Re: Win7 i usuwanie "smieci" po aktualizacjach

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 25 Apr 2012 18:08:54 +0200

Dnia Wed, 25 Apr 2012 16:03:12 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Puchnacy katalog Windows jest powszechnym problemem. Usuniecie czesci
> niepotrzebnych rzeczy poleceniem "dism" zmniejszylo mi system o 2GiB.
> Zastanawiam sie czy jest mozliwe usuniecie zrodel aktualizacji, ktore gdzies
> tam w katalogu \Windows\Installer siedza i niepotrzebnie zajmuja dysk (i tak
> ich nie odinstaluje).

http://img4.imageshack.us/img4/3401/qttemphp1012.png

Ciekawy obrazek z rozparcelowana zawartoscia mojego katalogu \Windows
Jak widac w katalogu Installer jest spory podkatalog $PatchCache$, sam
Installer tez jest olbrzymi, wielkich jest tez kilka w innych miejcach. Czy
sa sposoby by czesc tego wypieprzyc nie uszkadzajac systemu? Np. jest
katalog \DriverStore, ktory jak zgaduje trzyma baze sterownikow do
wszystkich urzadzen, w tym 99% takich, ktorych nigdy nie zobacze. Ale czy
jest on mi potrzebny skoro mam staly dostep do sieci i system moze sobie
driver pobrac z WindowsUpdate?

--
pozdro
R.e.m.e.K