Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 23 Apr 2012 00:18:28 +0200

Dnia Thu, 19 Apr 2012 18:15:56 +0200, jadryś napisał(a):

> Nie warto nic kombinować, - zraziłem się całkowicie do laptopa i tego
> W7, i jak już wspominałem w innym poście prawie go nie używam. Służy on
> głównie za router.

Podejście „nie widzę, nie słyszę, zabierzcie to ode mnie”? Wkurza Cię
standardowa powłoka Windows 7 - użyj innej. Możliwości są. Tylko trzeba by
palcami po klawiaturze pobiegać, poszukać alternatyw i - co najgorsze chyba
- skonfigurować je. Ale nie, lepiej jęczeć, że Windows 7 ma spieprzony
interfejs, opowiadając jednocześnie takie bzdury, że aż żal czytać.

> No cóż by tu jeszcze wymienić, - choćby te problemy z svchostem, z
> brakiem odpowiednich podstawowych programów.

Problemy z svchost - tłumaczono Ci (AFAIR), że jest to proces uruchamiający
inne usługi. Wobec czego - program, który uruchamia się w trybie usługi
systemowej, z błędami projektowymi, może spowodować taki objaw. Svchost ma
uruchomić dany podprogram w trybie daną usługę i tyle. Zrobił to. Usługa
zażyna procesor - to jest problem. Ale znowu - nie programistów Windows, że
tak, a nie inaczej dany program został napisany.

Brakiem jakich, odpowiednich, podstawowych programów?

> To podstawa takiego a nie innego zainteresowanie Linuksem. Także jakby
> nie patrzeć spiskowe postępowanie producentów sprzętu którzy wmuszają w
> klienta system Windows.

Producent sprzętu stwierdził, że zdecydowana większość nabywców jego
produktów używa Windows. Ten sam producent stwierdził, że nieopłacalne dla
niego będzie udostępnianie wersji sprzętu z Linuksem. Możesz się oflagować i
protestować pod jego siedzibą, ale tak się składa, że Windows jest jednak
cholernie popularny. Ktoś Ci broni wybrać sprzęt innego producenta,
sprzedawany bez systemu operacyjnego? Nie. Więc gdzie ten spisek?

> Wystarczy jej nie łamać - ja nie łamie jej zasad.

Chciałeś wysłać załącznik binarny na grupę dyskusyjną, w opisie której o
takiej możliwości nie ma mowy?

> E tam, dyskusje na grupach to nie rzecz warta archiwizowania.

Wraz z tym idzie archiwum wszystkich ustawień programu. Mnie - szczerze
mówiąc - nie chciałoby się odtwarzać ręcznie całej konfiguracji.

(ciach…)

[ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]
[                                            (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]