Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 19 Apr 2012 18:15:56 +0200

W dniu 2012-04-16 15:01, Przemysław Ryk pisze:

> Pytam po raz kolejny - kto Ci zabroni użyć innej powłoki pod Windows? Choćby
> http://windows.kde.org/

Nie warto nic kombinować, - zraziłem się całkowicie do laptopa i tego
W7, i jak już wspominałem w innym poście prawie go nie używam. Służy on
głównie za router.

> Na razie to płaczesz nad tym Widnows 7, a jedyny problem, który jakoś udało
> się z Ciebie wydusić, dotyczy powiększania fontów. W sumie, ja też znam
> ludzi, którzy narzekają, że samochód do chrzanu mają, a okazuje się, że jego
> wadą jest kolor. No przykro mi niezmiernie, ale na taki poziom
> „argumentacji”, to ręce i nogi opadają.

No cóż by tu jeszcze wymienić, - choćby te problemy z svchostem, z
brakiem odpowiednich podstawowych programów.

> Jesteś pewien, że tylko to?

To podstawa takiego a nie innego zainteresowanie Linuksem. Także jakby
nie patrzeć spiskowe postępowanie producentów sprzętu którzy wmuszają w
klienta system Windows.

> Idź się zapoznać z netykietą.

Wystarczy jej nie łamać - ja nie łamie jej zasad.

> Tak trudno profil Thunderbirda zrzucić w bezpieczne miejsce, a potem go
> jedynie przywrócić? Konfiguracja jednego programu z głowy, pobieranie od
> nowa wiadomości też…

E tam, dyskusje na grupach to nie rzecz warta archiwizowania.

> No to chociaż Windows NT4.

Skoro tak mówisz...