Re: Skuteczność..

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 21 Apr 2012 01:57:16 +0200

Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Heh, i tak nic i nikt nie przebije gościa który nagrywał do *.avi logi z
> pinga :)

Czekaj, zamiast PPM i "Oznacz", robił AVI? Heh, pewnie jeszcze bez
kompresji? :) Albo z jakimÅ› extra-egzotycznym kodekiem? :))
Choć RAZ ja musiałem AVI zrobić z programu wyświetlającego dane tekstowe,
ale spowodowane to było tym, że pod sam koniec program robił pierdut i
ostatnia porcja danych nie zapisywała się. A jej ręczne przepisanie z AVI
trwało może minutę... I dzięki temu zapisane zostało wszystko.
Nigdy wiecej nie było takiej potrzeby.