Re: Skuteczność..

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 21 Apr 2012 02:12:46 +0200

Użytkownik "yamma" <yamma_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Raz mi przysłał w PowerPoincie. Serio.
> yamma

A raz jak wysłałem CV w formacie ODT, to się popłakali, że mam wysłać w
innym... Ku..., czasem się dziwię, że niektórzy jeszcze trwają na tym
świecie. Jeszcze rozumiem, że np. cierpię przez własną ciemnotę, ja sam. Ale
dlaczego przez czyjąś mają cierpieć inni? Cóż, jak widywałem, w dawnych
Bajtkach, pytania czytelników typu/mentalności "czym się różni Atari od
komputera?", to nic mnie chyba nie zdziwi. Najwyżej wkurzy...