Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 15:01:45 +0200

Dnia Fri, 13 Apr 2012 20:50:07 +0200, jadryś napisał(a):

> Choćby pod względem możliwości konfiguracji - dostosowania pod
> indywidualny gust i potrzeby użytkownika.

Pytam po raz kolejny - kto Ci zabroni użyć innej powłoki pod Windows? Choćby
http://windows.kde.org/

> Po tekstach użytkowników tej grupy,..
> Też jestem takiego zdania, i dlatego zawsze mam na dysku dwa systemy.
> Linuksa i Win XP. Taki tandem mam na każdym kompie. Poza tym nowym
> laptopem, na nim tylko to chodzące nieszczęście - ostatni wytwór z Redmont.

Na razie to płaczesz nad tym Widnows 7, a jedyny problem, który jakoś udało
się z Ciebie wydusić, dotyczy powiększania fontów. W sumie, ja też znam
ludzi, którzy narzekają, że samochód do chrzanu mają, a okazuje się, że jego
wadą jest kolor. No przykro mi niezmiernie, ale na taki poziom
„argumentacji”, to ręce i nogi opadają.

> To właśnie jest przyczyna - brak kompatybilności między dystrybucjami
> sprawia że producenci sprzętu i oprogramowania nie są zainteresowani
> pisaniem programów dla około 40tu różnych Linuksów.

Jesteś pewien, że tylko to?

> Mam z tym problem, ponieważ przez serwer z którego korzystam nie da się
> przesłać pliku graficznego.

Idź się zapoznać z netykietą.

> Sam nie mogę ich znaleźć. Miałem kilka reinstalacji, tak że trochę
> pogubiłem w byciu na bieżąco z tym co się dzieje na grupie. Chodziło o
> problemy z svchost..

Tak trudno profil Thunderbirda zrzucić w bezpieczne miejsce, a potem go
jedynie przywrócić? Konfiguracja jednego programu z głowy, pobieranie od
nowa wiadomości też…

> Nie, stanowczo nie, w W98 występowało takie zjawisko jak zawieszanie się
> kompa.

No to chociaż Windows NT4.

[ Nie ma układów między lwami, a ludźmi,                                   ]
[ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie.                             (Homer) ]