Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 16:47:22 +0200

W dniu 2012-04-16 15:01, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:25:35 +0200, jadryś napisał(a):
>
> (ciach…)
> Zmień szerokość kolumny…

A gdzie to siÄ™ ustawia?

> Screen?

ProszÄ™ bardzo:

http://www.fotoszok.pl/show.php/988570_czcionka-100-przy-rozdzielczoa-ci-obnia-frac14-onej-do-1280x800.png.html
http://www.fotoszok.pl/show.php/988585_czcionka-powia-kszona.png.html
http://www.fotoszok.pl/show.php/988587_def.-czcionka-100-.png.html
http://www.fotoszok.pl/show.php/988588_defragmentator-czcionka-powia-kszona.png.html

> Nie musisz zakładać konta. A serwisów hostujących grafiki jest od metra i
> trochÄ™. Google popsuli?

Dzięki za namiary.

> Ale do głowy Ci nie wpadnie, że okienko od modemu wygląda źle w Windows 7
> właśnie dlatego, że programiści piszący ten fragment programu użyli własnych
> kontrolek okien? I nie są to programiści Microsoftu?
>
> Swoją drogą - pokażesz w końcu screen tego okienka od modemu?

Przychodzi mi do głowy tylko jedno - fuszera programistów. W XP okno
modemu nie zmienia wyglądu po zmianie czcionki na inną niż standardowa.
Z zaznaczeniem że to okienko modemu nie jest jedynym elementem który
zniekształca zmiana czcionki.

Jest powyżej.

> Na razie, to narzekasz na to, że samochód jest czerwony, a Ty byś chciał
> inny. Czepiłeś się tych przeskalowanych fontów. Podrzucane Ci są screeny, że
> interfejs użytkownika przeskalowany jest prawidłowo, a Ty dalej swoją
> mantrÄ™.

Jak na razie to narzekam tylko na to że ten samochód zwany "7" nie
funkcjonuje w stopniu zadowalającym, na poziomie który wyznaczył jego
poprzednik - XP.
> No popatrz. Taki paskudny system. Postawiłem 26 grudnia 2008 roku, działa
> 24/7/365. Restartuję, jak aktualizacje tego wymagają. Cud jakiś…
>
> (ciach…)

No cóż, są również ludzie którzy zadowalają się minimalizmem.