Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 15:01:45 +0200

Dnia Fri, 13 Apr 2012 20:52:56 +0200, jadryś napisał(a):

> Niestety, myślę że możesz niesprawiedliwie ich oceniać.. Oni mogą
> patrzeć na Windows i oceniać go pod kątem wysokiej ceny i ordynarnego
> wmuszania klientowi systemu za który trzeba płacić.

Z różnych powodów Windows popularne na świecie jest. Zapaleni wyznawcy
Linuksa twierdzą, że „już za pół roku” udziały się wyrównają. I tak od kilku
lat ta sama mantra… Co jak co, ale można odgryźć kawałek tortu trzymany
przez Microsoft. Jakoś na rynku przeglądarek się udało. Office Microsoftu
dla użytkowników domowych też nie staniał bez powodu.

Wysoka cena? 400 zł za system, którego się latami używa, to za wysoka cena?

Wmuszanie? Ktoś Ci kazał kupić Windows? Nie podoba Ci się - nie kupuj.
Wybierz Mac OSa, wybierz Linuksa. Nie wydaje mi się, żeby ktoś Ci nabity
pistolet do głowy przystawiał i stwierdził „jak nie kupisz Windows, to Cię
odstrzelimy”.

http://ifotos.pl/zobacz/Windows-7_rehrnen.PNG/
http://ifotos.pl/zobacz/Windows-7_rehrnee.PNG/

> No szczęście że to moja wina. Bo już pomyślałem że ten atak na mnie
> przypuścił ponieważ poczuł się obrażony tym że pozwoliłem sobie na słowo
> krytyki systemu w którym jest zakochany.

Możesz sobie odpuścić te teksty o jakoby uczuciach żywionych do systemu
operacyjnego? To jest po prostu narzędzie. Lepsze w danym miejscu, gorsze w
innym. I tyle.

(ciach…)

> Czyli - zapłać i wyrzuć? To mi proponujesz??!! Żadnych żalów, żadnych
> krytyk bo Wy poczuwacie się nimi obrażeni? Bo kamil zacznie mnie wyzywać?

Kto Cię zmusił do zakupu Windows?

> To pamiętaj o tym co napisałem gdybyś się kiedyś zdecydował na Linuksa.

Nie jest dla mnie atrakcyjnym rozwiązaniem na desktopie. I jeszcze przez
długi czas takowym nie będzie.

Choć owszem, dystrybucja Kubuntu Live odpalana z pendrive'a mi się przydaje,
gdy dostaję od kogoś znajomego sprawiający jakieś problemy komputer.

> W innym terminie.

To poczekam.

> Absolutnie nie, Linuks ma swoje wady, i to wcale nie mało, ale nie ma w
> nim problemu z doborem odpowiedniej czcionki.

Widzisz - mnie powiększanie czcionek średnio przydatne jest, jeżeli nie mam
pod danym systemem potrzebnych mi programów. Z takiej prostej przyczyny, że
skoro nie mam potrzebnych mi programów, to się nie będę bawił w stawianie
systemu dla idei samego jego stawiania.

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]