Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Fri, 13 Apr 2012 20:52:56 +0200

W dniu 2012-04-12 21:02, Przemysław Ryk pisze:

> Uważam, że maniera taka właściwa jest ślepym wyznawcom, którzy nie patrzą na
> dane narzędzie pod kątem rzeczywistych wad i zalet.

Niestety, myślę że możesz niesprawiedliwie ich oceniać.. Oni mogą
patrzeć na Windows i oceniać go pod kątem wysokiej ceny i ordynarnego
wmuszania klientowi systemu za który trzeba płacić.

> Jak na razie nie podparłeś swoich twierdzeń nawet kawałkiem screena. Przed
> chwilą sprawdziłem - powiększyłem fonty. Jakoś nic mi się nie rozsypało:
> http://s6.ifotos.pl/img/Windows-7_reppqeq.PNG
> Faktem jest, że teksty w oknach np. Panelu Sterowania nie zostały
> powiększone. Wystarczyło jednak wejść w Control Panel / Appearance and
> Personalization / Display i ustawić opcję „Medium - 125%” czy „Larger -
> 150%” i powiększona została zawartość wszystkich okien.
> http://s6.ifotos.pl/img/Windows-7_reppqsx.PNG
> Screeny z angielskiej wersji, gdyż do takiej aktualnie mam dostęp.

Spróbuj otworzyć okno "defragmentacja dysków" przy powiększonej
czcionce. U mnie tekst jest obcięty

> Spełniasz pewne charakterystyczne cechy wojującego pryszczersa, to się nie
> dziw, że Ci taką łatkę przypięto.

No szczęście że to moja wina. Bo już pomyślałem że ten atak na mnie
przypuścił ponieważ poczuł się obrażony tym że pozwoliłem sobie na słowo
krytyki systemu w którym jest zakochany.

> Ależ proszę uprzejmie - używaj jakiej chcesz. Skoro jednak Windows jest taki
> do chrzanu, to po co się z nim męczysz?

Czyli - zapłać i wyrzuć? To mi proponujesz??!! Żadnych żalów, żadnych
krytyk bo Wy poczuwacie się nimi obrażeni? Bo kamil zacznie mnie wyzywać?

> Niech i tak będzie. :)

To pamiętaj o tym co napisałem gdybyś się kiedyś zdecydował na Linuksa.

> Można screena poprosić? Bo wcale bym się nie zdziwił, gdyby problem miała
> aplikacja, używająca własnych kontrolek okien.
W innym terminie.

> A poza tym Linuks, to ziemia obiecana, kraina mlekiem i miodem płynąca, w
> której wcale to a wcale nie występują problemy. ;D

Absolutnie nie, Linuks ma swoje wady, i to wcale nie mało, ale nie ma w
nim problemu z doborem odpowiedniej czcionki.