Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 15 Apr 2012 21:58:43 +0200

Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:28:15 +0200, jadry艣 napisa艂(a):

> Z tego co wiem - najta艅sza wersja to prawie 500z艂

Internet masz, wiec chyba umiesz poszukac?

http://allegro.pl/nowy-windows-home-premium-7-64-bit-pl-bonus-i2257598698.html

> Ale i te 300z艂 to nie ma艂o dla wielu ludzi w tym kraju.

Owszem, niemalo dla schorowanych emerytow i rencistow, bezrobotnych oraz
rodzin patologicznych. Reszta czyli normalnie pracujacy ludzie, ktorzy
normalnie zarabiaja (nawet niekoniecznie "srednia" krajowa), sobie z takim
wydatkiem poradzi. A jak szkoda tych 300 zlotych to pozostaje Linuks. Nikt
nie zmusza do inwestycji jak wczesniej pisalem.

> Nowe wersje Linuks贸w ju偶 nie wymagaj膮 wiele zabieg贸w, jest w nich prawie
> wszystko zaraz po zainstalowaniu na dysk.

Co znaczy prawie wszystko? I czy przypadkiem nie przez to "prawie" Linuks
ciagle ma znikomy % rynku?

> Sprzedawcy! Gdy naprawd臋 chcesz kupi膰 laptop kt贸ry spe艂nia okre艣lone
> wymagania to z regu艂y jest to laptop z W7. Nawet nie zdajesz sobie
> pewnie sprawy ile ja objecha艂em sklep贸w w poszukiwaniu laptopa "go艂ego",
> nawet bez jakich艣 wielkich wymaga艅, najwa偶niejsze kryterium by艂o to 偶eby
> ekran mia艂 co najmniej 17". Niestety nie mia艂em najwyra藕niej szcz臋艣cia -
> wszystkie by艂y z W7 na dysku, i taki by艂em zmuszony kupi膰.

Znalezienie zajelo mi minute:

http://allegro.pl/msi-gt780dx-i5-2430m-8gb-500gb-gtx570-3gb-full-hd-i2248941838.html

> I wcale nie jest tak 偶e by艂em z g贸ry uprzedzony do W7, i tak chcia艂em naby膰 ten
> system, ale mia艂 on by膰 na oddzielnej p艂ytce.

Oj, Ty to jestes pokrzywdzony przez te wszystkie korporacje dzialajace w
spisku z Microsoftem.

> A niby sk膮d mia艂bym wzi膮膰 na testy W7 kilka miesi臋cy temu?

Nie wiem, moze... ze strony producenta??

http://technet.microsoft.com/pl-pl/evalcenter/cc442495%28en-us%29.aspx?ITPID=sprblog

>Liczy艂em 偶e ten system b臋dzie co najmniej tak przyjazny u偶ytkownikowi jak XP.

Jest bardziej niz XP.

> Ale wida膰 偶e Microsoft nie sta膰 ju偶 na wytworzenie czego艣 na miar臋 owego XP.

Robienie systemu na miare XP byloby staniem w miejscu, dlatego zrobiono
system na miare nowych czasow i potrzeb - i sie udalo.

> Bez przesady, prawie ka偶da drukarka, karta TV, i wiele innych sprz臋t贸w
> jest obs艂ugiwane zaraz po instalacji na dysku. Jednak to jest w艂a艣nie
> g艂贸wn膮 wad膮 "Pingwina" - za ma艂a kompatybilno艣膰 ze sprz臋tem.

Jesli karta TV i drukarka jest dla Ciebie "aplikacja do pracy" to podobnie
jak Przemek nie mam wiecej pytan.

--
pozdro
R.e.m.e.K