Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 14:40:46 +0200

W dniu 2012-04-15 21:58, R.e.m.e.K pisze:

> Internet masz, wiec chyba umiesz poszukac?
>
> http://allegro.pl/nowy-windows-home-premium-7-64-bit-pl-bonus-i2257598698.html

Należę do tych co to w sklepach wysyłkowych nie wydadzą więcej niż 100zł.

> Owszem, niemalo dla schorowanych emerytow i rencistow, bezrobotnych oraz
> rodzin patologicznych. Reszta czyli normalnie pracujacy ludzie, ktorzy
> normalnie zarabiaja (nawet niekoniecznie "srednia" krajowa), sobie z takim
> wydatkiem poradzi. A jak szkoda tych 300 zlotych to pozostaje Linuks. Nikt
> nie zmusza do inwestycji jak wczesniej pisalem.

Tak, zgadza się - bardzo wielu Polaków (za wielu) musi wybierać - węgiel
- do ogrzania mieszkania - chleb czy lekarstwa. - Ja o nich a nie o
"burżujach" którzy mają na to wszystko a na dodatek mogą sobie bez
uszczerbku dla budżetu sprawić system za 300zł...

> Co znaczy prawie wszystko? I czy przypadkiem nie przez to "prawie" Linuks
> ciagle ma znikomy % rynku?

Np. stery do kart graficznych są równie łatwo dostępne jak do Windows.
Kiedyś było inaczej. Pisałem w innym poście w czym leży słabość Linuksa.
- Nie w tym że on jest gorszy od systemu w którym zmiana wielkości
czcionki zniekształca widok treści w oknach, a w ilości dystrybucji
które są niekompatybilne ze sobą.

> Znalezienie zajelo mi minute:
>
> http://allegro.pl/msi-gt780dx-i5-2430m-8gb-500gb-gtx570-3gb-full-hd-i2248941838.html

Nie mam zwyczaju kupować w sklepach internetowych.

> Oj, Ty to jestes pokrzywdzony przez te wszystkie korporacje dzialajace w
> spisku z Microsoftem.

Wbrew pozorom nie tylko ja, - Ty również, tylko w jakiś zadziwiający
sposób nie zdajesz sobie z tego sprawy. Niestety tacy jak ja są zmuszeni
żyć wśród ludzi którzy sa wniebowzięci gdy muszą płacić za coś co
mogliby mieć za darmo, albo stają w obronie premiera który ma zapędy do
wprowadzenia cenzury, do stosowania odpowiedzialności zbiorowej, czy
wreszcie do zrywania jednostronnie umów Państwo-Obywatel. Tak, - i co
najgorsze - oni nie mają sobie nic do zarzucenia, uważają że postępują
słusznie i zgodnie ze swoimi interesami.

> Nie wiem, moze... ze strony producenta??
>
> http://technet.microsoft.com/pl-pl/evalcenter/cc442495%28en-us%29.aspx?ITPID=sprblog

Dzięki, na przyszłość będę mądrzejszy.

> Jest bardziej niz XP.
xxxx

> Robienie systemu na miare XP byloby staniem w miejscu, dlatego zrobiono
> system na miare nowych czasow i potrzeb - i sie udalo.

Miałem na myśli dopracowanie. Modernizacja XP z pewnością dałaby więcej
korzyści dla użytkownika niż nowy bubel.

> Jesli karta TV i drukarka jest dla Ciebie "aplikacja do pracy" to podobnie
> jak Przemek nie mam wiecej pytan.

Słusznie, bo ja nie mam pojęcia co dla Ciebie znaczy ten termin
"aplikacja do pracy".