Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 10:25:35 +0200

W dniu 2012-04-13 22:45, R.e.m.e.K pisze:

> Nie ilosc tylko liczba - tak jest bardziej po polsku.
> Pokazalem kilka aplikacji naraz, zebys zobaczyl, ze zadna nie ma problemu.
Rzecz do polemiki, ale nie na tej grupie.

U mnie też nie ma problemu z wyświetlaniem kilku aplikacji na raz.

> http://img835.imageshack.us/img835/9640/qttempp10704.png

Kliniczny obraz systemu pisanego na kolanie - te kropeczki na końcach
zdań zamiast tekstu. Jak wygląda cała treść w oknie możesz zobaczyć
tylko gdy masz ustawiony standardowy rozmiar czcionki.
Tu w tym oknie jeszcze można się domyślić treści, znacznie gorzej jest
gdy ten "nowoczesny" system obcina okno z belki wyłączenia i
minimalizacji programu..

> Nie lam netykiety, nie wysyla sie plikow na niebinarne grupy dyskusyjne.

Czyli co? Musiałbym założyć konto na jakimś serwisie i przez niego
przesyłać pliki graficzne, a na grupę tylko linki do nich?

> Oczywiscie, ze programistow, to programista decyduje jak sie zachowa
> aplikacja, gdy w systemie jest wlaczone skalowanie fontow. Moze sie
> przeskalowac dobrze, moze zle, a moze wcale i zostanie z malymi czcionkami i
> oknami.
>
> btw wygladasz na zwyklego hejtera, odpusc sobie, bo Win7 juz powszechnie
> zostal uznany za godnego nastepce XP i jest uwazany za dotychczas najlepszy
> system z Redmond. I cokolwiek tu jeszcze nafantazjujesz to tego nie
> zmienisz.

Przed chwilą przesłałeś link z graficznym potwierdzeniem tego że
korzystasz z wielce niedopracowanego systemu, i masz racjÄ™ tylko w
jednym - wina jest po stronie programistów, ale tych programistów
zatrudnionych przez Williama G do wysmażenia W7. W XP nie było takich
niedoróbek - np. okienko od modemu wygląda normalnie mimo wybrania
największej czcionki.

I nie próbuj mnie obrażać z powodu tego że nie toleruję bylejakości i
partactwa, zwłaszcza w sytuacji gdy za takie coś każe mi się płacić.

Nie wiem czy Ty czytujesz prasę dotyczącą spraw około komputerowych,? Ja
czytam i pamiętam te przytaczane przykłady o rekordowych sprzedażach i
zachwytach nad najnowszym produktem z Redmont - MS Vista...

Przykre to że z pewnością inteligentni ludzie tak łatwo przyłączają się
do stada którego nie stać na krytykę, a to tylko dlatego że ktoś im
wmawia że są użytkownikami najlepszego systemu operacyjnego w dziejach
ludzkości.