Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 15:01:45 +0200

Dnia Fri, 13 Apr 2012 20:56:05 +0200, jadryś napisał(a):

> Awarię dysku polegającą na niemożliwości zainstalowania Windows.

Dysk jest sprawny. To, że Ty sobie nie potrafisz poradzić z warstwą logiczną
- czyli zapisanymi na nim danymi - i takim jej przygotowaniu, by
zainstalować system nie oznacza, że dysk uległ awarii.

> Osobiści eksperymentowałem z całą sztuką oczyszczania dysku przelaną na
> papier.. Niestety - konwencjonalne metody okazały się nieskuteczne.

To co w końcu pomogło?

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]