Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 10:21:47 +0200

W dniu 2012-04-12 22:02, Przemysław Ryk pisze:

> Ale jakieś konkrety w końcu padną? Jest tak i tak w Windows 7, rozwiązanie z
> tego systemu prezentuje się tak i tak. Wyższość polega na tym i na tym.

W tablecie czy telefonie nie ma odsyłania do nie zawsze zrozumiałych i
ukrytych opcji w trakcie konfiguracji.

> I na Windows 7 x64 i na Windows Vista x64

I ja wreszcie znalazłem coś co mnie zadowala Netbalancer. Nie jest to co
prawda coś na miarę XPkowskiego NetMetera, ale ujdzie.

> Możesz chociaż powiedzieć, na jakiej konfiguracji sprzętowej korzystasz z
> Windows 7?

http://www.komputronik.pl/product/146703/Komputery/Laptopy_i_netbooki/Wyprzedaz_Asus_X73SV_TY343V.html
Nie ma w opisie, ale ma on jeszcze dodatkową kartę grafiki intela.

> Cenzury prewencyjnej jeszcze na szczęście nie ma (choć zapędy do tego są
> coraz większe).

A czy ja go mogę nazwać zwykłą kapitalistyczną szują kradnącą bez
żadnych zahamowań rozwiązania innych?

> Co mi po wspaniałym systemie operacyjnym, jak nie będę miał na niego
> oprogramowania?

Wypróbuj kiedy, istnieje duża szansa że jednak będziesz miał obsłużony
swój sprzęt.

> Opisz dokładnie, jakie problemy Cię trapią. Szklaną kulę niestety zarówno
> ja, jak i pewnie inni grupowicze w serwisie mają.
>
> Ewentualnie, jak jesteś z Wawy, to ja Ci chętnie 7-mkę postawię tak, jak bym
> to dla siebie robił. I zobaczymy, jak to będzie działać. :D

Niestety, ja mieszkam pod Koninem (to takie miasto na trasie
Warszawa-Poznań), jednak myślę że i Ty niewiele mógłbyś zrobić mając
nikłe możliwości ingerencji w instalacje z partycji Recovery, czy płyty
z beckupu.
Powiedz mi czy istnieja jakaś szansa, jakiś program w stylu nLite żebym
mógł oczyścić te płyty z wszelakich dodatków i uzyskać czysty
instalacyjny W7? Gdybym uzyskał taką płytę instalacyjną, to wtedy nie
bałbym się dodatkowo zainstalować na lapku Linuksa.