Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 22:02:20 +0200

Dnia Thu, 12 Apr 2012 20:23:55 +0200, jadryś napisał(a):

> W mojej opinii jest jedna rzecz w której W7 zyskał względem XP. - Jest
> to konfiguracja połączeń WiFi. Jednak i ta konfiguracja jest o parę
> kroków do tyłu względem tego co jest stosowane w telefonach czy
> tabletach, nawet tych sprzed paru lat. "nowoczesny system"...!

Ale jakieś konkrety w końcu padną? Jest tak i tak w Windows 7, rozwiązanie z
tego systemu prezentuje się tak i tak. Wyższość polega na tym i na tym.

> Małe pytanie na początek - czy używasz osobiście tego programu pod W7?

I na Windows 7 x64 i na Windows Vista x64

> U mnie niestety chodzi jak stara kobyła, i oczywiście jest w praktyce
> bezużyteczny. Podobnie jak i kilka innych tego typu programów które są
> dedykowane do W&...

Możesz chociaż powiedzieć, na jakiej konfiguracji sprzętowej korzystasz z
Windows 7?

> Czyli miał czy nie?

Cenzury prewencyjnej jeszcze na szczęście nie ma (choć zapędy do tego są
coraz większe).

> W takim wypadku widzę że niewiele wiesz o systemach operacyjnych.

Co mi po wspaniałym systemie operacyjnym, jak nie będę miał na niego
oprogramowania?

> Sprzęt mam nowy, i jest gdzieś tak ze średniej półki cenowej (2500zł)
> Nie kombinowałem z nim prawie nic. Od chwili zakupu (około 2 miesiące)
> reinstalowałem Windows już 5 razy. I wszystko na nic.. Nic dobrego z
> tego systemu już chyba nie zrobię.

Opisz dokładnie, jakie problemy Cię trapią. Szklaną kulę niestety zarówno
ja, jak i pewnie inni grupowicze w serwisie mają.

Ewentualnie, jak jesteś z Wawy, to ja Ci chętnie 7-mkę postawię tak, jak bym
to dla siebie robił. I zobaczymy, jak to będzie działać. :D

[ Sooner or later, everybody gets replaced.                                ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]