Niestabilny transfer WiFi.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Sun, 15 Apr 2012 08:57:36 +0200

Witajcie.

Na http://www.youtube.com/watch?v=BhSU5AQ44RU&feature=youtu.be umieściłem
pomiar mojego łącza do internetu. Dwa pierwsze pomiary są po WiFi, trzeci
po LAN. Innymi słowy na kablu jest stabilny, a na radiu skacze. Na filmiku
spada do 7, ale miałem pomiary, gdzie spadał do 2-3Mb/s.
Sprawa o tyle dziwna, że jak przywrócę system sprzed 2 dni, to wszystko
działą poprawnie. Po 2-4 dniach znowu jest źle. Dodam, że mam wyłączone
aktualizacje i na pewno nie mam śmieci.

Odinstalowanie karty sieci bezprzewodowej nic nie daje.
Jak dojść do tego co powoduje to przycinanie?

Pozdrawiam.