W dniu 2012-04-12 22:02, Przemysław Ryk pisze:
>
> Jeszcze mi się nie zdarzyło oddawać sprzętu do naprawy gwarancyjnej w
> sytuacji, kiedy nastąpiło nadpisanie / uszkodzenie zawartości MBR. Po prostu
> nigdy też nie zdarzyła mi się sytuacja, bym sobie z takim problemem nie
> poradził, a cuda już wyprawiałem różne.
>
> Podejrzewam, że gwarant w tym momencie skasuje za przywrócenie systemu i
> tyle. Nie jego wina, że się użyszkodnik rozpędził do robienia rzeczy, z
> którymi nie bardzo sobie radzi.
Czyli jednak utrata gwarancji. O to szło w moim pytaniu.
>
>> No i nadal oczekuję odpowiedzi na zadane pytanie. Jak to gwarant
>> zakwalifikuje?
> Znowu - Ty tak na poważnie? Nadpisany MBR i brak możliwości uruchomienia
> któregoś z zainstalowanych systemów wskutek nieprawidłowej konfiguracji /
> wywalenia bootmanagera chcesz podciągać pod uszkodzenie sprzętu?
>
Jak najpoważniej - programowa usterka z winy użytkownika jest tak samo
kosztowna jak sprzętowa.
Received on Fri 13 Apr 2012 - 21:00:07 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 13 Apr 2012 - 21:42:00 MET DST