Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Fri, 13 Apr 2012 22:55:10 +0200

Dnia Fri, 13 Apr 2012 20:52:56 +0200, jadryś napisał(a):

>Niestety, myślę że możesz niesprawiedliwie ich oceniać.. Oni mogą
>patrzeć na Windows i oceniać go pod kątem wysokiej ceny i ordynarnego
>wmuszania klientowi systemu za który trzeba płacić.

Wysokiej ceny?? 300 PLN za system uzywany codziennie przez 4-6 lat to duzo??
Gdy sobie pomysle ile czasu stracilem na wielogodzinne boje z Linuksami, bo
wiecznie cos nie dzialalo, a ja z natury uparty jestem i walcze poki mi krew
nie zakrzepnie - to mysle, ze bym za stracony czas kupil z 5 Windowsow.

No i kto "wmusza" Ci system? 1,5 roku temu kupilem zonie laptopa i wybralem
model bez systemu, zeby dac Linuksa. Po 5 m-cach dziwnych akcji z tym
systemem poddalem sie i dokupilem Win 7 Home - od tamtej pory poswiecilem mu
w sumie moze z 2 godziny na lajtowe aktualizacja sterownikow i aplikacji.

> Czyli - zapłać i wyrzuć? To mi proponujesz??!! Żadnych żalów, żadnych
> krytyk bo Wy poczuwacie się nimi obrażeni? Bo kamil zacznie mnie wyzywać?

Nie, sprawdz, ocen i kup - lub wez alternatywe. Nikt nie kaze kupowac kota w
worku, kazdy Windows jest "puszczany" w wersji prerelease do pobawienia sie,
teraz tak bylo z Win8.

> Absolutnie nie, Linuks ma swoje wady, i to wcale nie mało, ale nie ma w
> nim problemu z doborem odpowiedniej czcionki.

No tak, aplikacji do pracy na lekarstwo, ale przynajmniej sobie fonta
zmienic moge i ogien na pulpicie odpalic - wypas.

--
pozdro
R.e.m.e.K