Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 22:02:20 +0200

Dnia Thu, 12 Apr 2012 20:31:23 +0200, jadryś napisał(a):

> Na to pytanie Ci nie odpowiem. Pytałeś sprawy gwarancji to
> odpowiedziałem. Jeżeli jest jeszcze dla Ciebie niejasne to zapytaj,
> chętnie się z Tobą podzielę swoją wiedzą, ale to pytanie musi być na temat.

Jeszcze mi się nie zdarzyło oddawać sprzętu do naprawy gwarancyjnej w
sytuacji, kiedy nastąpiło nadpisanie / uszkodzenie zawartości MBR. Po prostu
nigdy też nie zdarzyła mi się sytuacja, bym sobie z takim problemem nie
poradził, a cuda już wyprawiałem różne.

Podejrzewam, że gwarant w tym momencie skasuje za przywrócenie systemu i
tyle. Nie jego wina, że się użyszkodnik rozpędził do robienia rzeczy, z
którymi nie bardzo sobie radzi.

> No i nadal oczekuję odpowiedzi na zadane pytanie. Jak to gwarant
> zakwalifikuje?

Znowu - Ty tak na poważnie? Nadpisany MBR i brak możliwości uruchomienia
któregoś z zainstalowanych systemów wskutek nieprawidłowej konfiguracji /
wywalenia bootmanagera chcesz podciągać pod uszkodzenie sprzętu?

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]