Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 20:23:55 +0200

W dniu 2012-04-11 22:05, R.e.m.e.K pisze:

> Pod kazdym wzgledem jest lepiej lub co najmniej tak samo.

W mojej opinii jest jedna rzecz w której W7 zyskał względem XP. - Jest
to konfiguracja połączeń WiFi. Jednak i ta konfiguracja jest o parę
kroków do tyłu względem tego co jest stosowane w telefonach czy
tabletach, nawet tych sprzed paru lat. "nowoczesny system"...!

> pierwszy link z googla:
>
> http://www.komputerswiat.pl/poradniki/programy/aplikacje-pulpitu/2010/10/fajne-gadzety-dla-windows-7-network-meter.aspx

Małe pytanie na początek - czy używasz osobiście tego programu pod W7? U
mnie niestety chodzi jak stara kobyła, i oczywiście jest w praktyce
bezużyteczny. Podobnie jak i kilka innych tego typu programów które są
dedykowane do W&...

> Z tego co kojarze powiedzial to Ballmer a nie Gates.

Czyli miał czy nie?

> Niczego nie odkryles, KAZDY system bez softwaru jest bezuzyteczny.

W takim wypadku widzę że niewiele wiesz o systemach operacyjnych.

> Nie wiem co miales napieprzone w systemie, obecnie mam 116 procesow z czego
> 13 to uslugi opakowane w svchost i od rana (14h pracy komputera) zajely
> wszystkie razem (svchosty) okolo 7 minut procka. Moze po prostu nie umiesz
> skonfigurowac komputera lub masz stary i niewspierany sprzet, ktory pracuje
> na zlych sterownikach?

Sprzęt mam nowy, i jest gdzieś tak ze średniej półki cenowej (2500zł)
Nie kombinowałem z nim prawie nic. Od chwili zakupu (około 2 miesiące)
reinstalowałem Windows już 5 razy. I wszystko na nic.. Nic dobrego z
tego systemu już chyba nie zrobię.