Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri, 13 Apr 2012 11:29:18 +0100

On 12/04/2012 19:23, jadryś wrote:

> W mojej opinii jest jedna rzecz w której W7 zyskał względem XP. - Jest
> to konfiguracja połączeń WiFi. Jednak i ta konfiguracja jest o parę
> kroków do tyłu względem tego co jest stosowane w telefonach czy
> tabletach, nawet tych sprzed paru lat. "nowoczesny system"...!

Klikam na wybraną sieć, wpisuję hasło i działa. Czego więcej Tobie do
szczęścia potrzeba?

> W takim wypadku widzę że niewiele wiesz o systemach operacyjnych.

Zlituj się, bo od śmiechu dostanę za chwilę czkawki. Przed chwilą
ubolewałeś nad niemożliwością wyczyszczenia MBR na dysku, a teraz
wyskakujesz tutaj ze znajomością systemów. Ty masz problemy z
podstawowymi pojęciami.

> Sprzęt mam nowy, i jest gdzieś tak ze średniej półki cenowej (2500zł)
> Nie kombinowałem z nim prawie nic. Od chwili zakupu (około 2 miesiące)
> reinstalowałem Windows już 5 razy. I wszystko na nic.. Nic dobrego z
> tego systemu już chyba nie zrobię.

Miałem takiego kolegę w technikum, który był kiepski w kosza. Co tydzień
miał ciekawsze wymówki dla tego faktu. A to buty uwierały, a to koszulka
za luźna, a to spodenki w kroku go gniotły. A fakt był taki, że on był
po prostu dupa w kosza.

--
Pozdrawiam,
Kamil