Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 20:25:49 +0200

W dniu 2012-04-11 22:10, R.e.m.e.K pisze:

> I jakim niby cudem mialy sie w oknach pomiescic napisy zrobione czcionka
> wieksza o 1/3 wielkosci od standardowej? Co w takim wypadku robi Linuks?
> Poza tym wielkosci okien aplikacji i ich relacje z czcionka sa definiowane
> przez develperow aplikacji a nie przez system, system zajmuje sie
> narysowaniem takiego okna jakie kaze mu narysowac aplikacja.

Takim że się mieści kilkukrotne powiększenie fontów. Nie będę tłumaczył
jak jest w Linuksie, - w skrócie - jest podobnie jak w XP (tylko że
jeszcze w większym zakresie) zmiana opcji z "normalny" na "bardzo duży
rozmiar" skutkuje zwiększeniem czcionki bez zniekształcenia okna. Może
ty się nie spotkałeś z systemem Linuks czy Windows XP, w takim wypadku
musisz mi uwierzyć na słowo.

Bzdura, prawie wszystkie aplikacje opierajÄ… siÄ™ na fontach systemowych..
Np. z tych nielicznych programów które mają własne fonty ja znam tylko
Operę, i w 50%ach Thunderbirda, którego pozostałe 50% to już fonty
ustawiane systemowo.