Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 11 Apr 2012 22:10:24 +0200

Dnia Wed, 11 Apr 2012 21:32:04 +0200, jadryś napisał(a):

> Nic wielkiego, chciałbym zwiększyć ogólną czcionkę o co najmniej 20-30%
> bo ta standardowa jest dla mnie za mała. Ale nie chcę żeby w oknach z
> tego powodu część treści była niewidoczna.

I jakim niby cudem mialy sie w oknach pomiescic napisy zrobione czcionka
wieksza o 1/3 wielkosci od standardowej? Co w takim wypadku robi Linuks?
Poza tym wielkosci okien aplikacji i ich relacje z czcionka sa definiowane
przez develperow aplikacji a nie przez system, system zajmuje sie
narysowaniem takiego okna jakie kaze mu narysowac aplikacja.

--
pozdro
R.e.m.e.K