Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Wed, 11 Apr 2012 12:41:01 +0200

W dniu 2012-04-10 20:02, Przemysław Ryk pisze:

> Szybkie zerknięcie w nagłówki Twoich postów. Wiesz - takie istotki, z
> manierą pisania micro$yf i podobnych, to często się okazują wojującymi
> pryszczersami z przerostem ideologii i zerową dawką argumentów. MacUserki
> chociaż ładne są. :)

Uważasz że znak $ na końcu nazwy płatnego systemu operacyjnego jest
chybiony? I człowieku! - kto tu wojuje?? Tylko Ty i Tobie podobni, ja
wytykam tylko wady które utrudniają używanie tego systemu.

> Tak na mój gust - nie obraź się - to na razie sam bardziej pajacujesz, więc…

Nazwałem Kamila Windowsowcem od siedmiu boleści że odpłacił mi tym samym?

> http://www.kubuntu.org/news/11.10-release
> Kubuntu 11.10
> Submitted on Wed, 2011-10-12
>
> Windows 7
> Release date RTM version: July 22, 2009
> Retail version: October 22, 2009
> Current version: 6.1[1] (Build 7601: Service Pack 1)[2] (February 22, 2011;
> 13 months ago)
>
> Dude… Seriously?

Co wy wszyscy z tym Ubuntu? Może Was zauroczył, mnie nie.. Są lepsze
dystrybucje.

> Kubuntu w takim razie? :D
OpenSuse. Gentoo, Slackware, to sÄ… dystrybucje bardziej godne uwagi.

> Wiesz - krytykę by wypadało poprzeć argumentami. Ty na razie jedyne co
> odstawiasz, to biadolenie tak naprawdÄ™ nie wiadomo na co. Masz problem z
> konfguracją czcionek pod Windows 7. Ale do jasnego gołąbka - jaki? I jak to
> jest rozwiÄ…zane np. w Linuksie (o ile jest)?

Nie jestem pewny czy to powyżej do mnie adresowałeś. To Kamil z jakichś
powodów naskoczył na mnie. Zresztą jak widzę nie tylko Kamil.

To proste w W7 ustawienie innej niż zalecana (100%)wielkości czcionki
skutkuje zniekształceniami okien, niewidoczne sa fragmenty tekstu, a u
mnie np. w oknie aplikacji od modemu niewidoczne sÄ… przyciski
minimalizacji czy wyłączenia.
W Linuksie sprzed 10ciu i więcej lat nic takiego nie ma miejsca.
Powiększenie rozmiaru czcionki skutkuje tylko tym że ona jest większa...