Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 20:02:00 +0200

Dnia Tue, 10 Apr 2012 19:05:42 +0200, jadryś napisał(a):

> ?

Szybkie zerknięcie w nagłówki Twoich postów. Wiesz - takie istotki, z
manierą pisania micro$yf i podobnych, to często się okazują wojującymi
pryszczersami z przerostem ideologii i zerową dawką argumentów. MacUserki
chociaż ładne są. :)

> Próbujesz mnie obrazić?

Tak na mój gust - nie obraź się - to na razie sam bardziej pajacujesz, więc…

> Jeżeli Cię nie interesuje to po co zabierasz głos gdy się porównuje
> przedpotopowego Linuksa z najnowszym (S) tworem firmy z Redmont?

http://www.kubuntu.org/news/11.10-release
Kubuntu 11.10
Submitted on Wed, 2011-10-12

Windows 7
Release date RTM version: July 22, 2009
Retail version: October 22, 2009
Current version: 6.1[1] (Build 7601: Service Pack 1)[2] (February 22, 2011;
13 months ago)

Dude… Seriously?

> Nie omieszkam gdy skończy się gwarancja na laptop. I nie będzie to
> Ubuntu, a Linuks z środowiskiem KDE.

Kubuntu w takim razie? :D

> Mam nie pisać na tej grupie? To jest grupa poświęcona oddawania czci
> systemowi Windows i głosy krytyki pod jego adresem są tu nie na miejscu?

Wiesz - krytykę by wypadało poprzeć argumentami. Ty na razie jedyne co
odstawiasz, to biadolenie tak naprawdÄ™ nie wiadomo na co. Masz problem z
konfguracją czcionek pod Windows 7. Ale do jasnego gołąbka - jaki? I jak to
jest rozwiÄ…zane np. w Linuksie (o ile jest)?

[ Rozczarowanie: Kiedy czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął,    ]
[ a ty go po prostu rozśmieszyłeś.                       (demotywatory.pl) ]