Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 19:05:42 +0200

?

> Znalazł się linuxowiec od siedmiu boleści.

Próbujesz mnie obrazić?

> Tak samo jak 10 lat temu, tak samo dzisiaj większość użytkowników ta
> konfigurowalność interesuje tyle, co mnie mongolski balet, skoro przez
> cały ten czas linuxy mają 1% udziału w rynku systemów.

Jeżeli Cię nie interesuje to po co zabierasz głos gdy się porównuje
przedpotopowego Linuksa z najnowszym (S) tworem firmy z Redmont?

> Zainstaluj sobie ubuntu, idź pisać na inne grupy i nie zawracaj gitary.

Nie omieszkam gdy skończy się gwarancja na laptop. I nie będzie to
Ubuntu, a Linuks z środowiskiem KDE.
Mam nie pisać na tej grupie? To jest grupa poświęcona oddawania czci
systemowi Windows i głosy krytyki pod jego adresem są tu nie na miejscu?