Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 12:12:07 +0100

On 10/04/2012 11:34, jadryś wrote:

> 10 lat temu Linuks był bardziej konfigurowalny pod potrzeby użytkownika
> niż obecny system firmy Microsoft.. W7 najwyraźniej ktoś pisał na kolanie.

Znalazł się linuxowiec od siedmiu boleści.

Tak samo jak 10 lat temu, tak samo dzisiaj większość użytkowników ta
konfigurowalność interesuje tyle, co mnie mongolski balet, skoro przez
cały ten czas linuxy mają 1% udziału w rynku systemów.

Zainstaluj sobie ubuntu, idź pisać na inne grupy i nie zawracaj gitary.

--
Pozdrawiam,
Kamil