Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 19:04:28 +0200

W dniu 2012-04-10 13:01, R.e.m.e.K pisze:

> Jesli wartosc systemu oceniasz po mozliwosci zmiany czcionki to ...tylko
> moge wspolczuc. Uzywam Win7 od dwoch lat i nigdy nie odczulem tej "wady" -
> moze po prostu korzystam z systemu zamiast szukac dziury w calym.
> Poza "zwalonymi" czcionkami system Win7 oferuje sporo innych cech, ktorymi
> goruje nad XP, tych raczysz nie dostrzegac.

System oceniam przede wszystkim w możliwościach konfiguracji pod własne
gusty i upodobania. To baza każdego systemu operacyjnego. Niemożliwość
ustawienia odpowiedniej czcionki to nie żadne szukanie dziury a słuszne
pretensje pod adresem autorów i zarzucenie im partactwa i bylejakości. I
przypominam że ja za ten system zapłaciłem, a więc nie mam pretensji do
jakichś wolontariuszy filantropów którzy mi swój system podarowali.
Jakoś nie mogę zauważyć tych cech pozytywnych z W7 w stosunku do XP,
sprawia mi on sporo problemów których nie miałem w XP. Może się mylę,
ale ja sądzę XP był (i pozostanie na zawsze) szczytowym osiągnięciem
firmy Microsoft.