Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 14:43:11 MET

W dniu 03-03-2011 14:21, Piotr Krzyżański rzecze:

> Mości panie - ja już zadawałem to pytanie mecenasowi Krukowi - dlaczego
> nie weźmie za dupsko MS i nie zaciągnie przed majestat sądu za
> niekonstytucyjne
> stanowienie prawa, skoro MS łamie w Polsce prawo.

A to już Waści nadinterpretacja- nigdzie tak jako żywo nie pisałem.

> gustuje w amerykańskiej kinematografii. Może waszmość weźmiesz się
> za to razem z pismakami i zrobisz porządek? Splendor i portfel zamówień
> murowany...

Ale z czym mam robić porządek? Że MS stosuje sobie w umowach
nieważne regulacje?

Jak będę musiał mieć w domku Windows (młode rosną, a znając polskie
szkolnictwo to raczej nieuniknione) zakupię sobie OEM z drugiej ręki
i poczekam na pozew MS...

--
Dominik (& kąpany)