Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 14:37:53 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>
> Dlatego, że prawo jest bardziej zawiłe niż ci się wydaje.

A dziad wiedział i nie powiedział.
Krótka piłka: sprzedawanie komputerów z bezprawnie zaintalowanym Windowsem
jest:
- mało legalne
- średnio legalne
- bardzo legalne
Hm? A kupno takowych? I dlaczego bardziej lub mniej niż nabycie
bezwartościowej kopii płytki na stadionie? I od kiedy to w ogóle w prawie
polskim występuje jakieś stopniowanie legalności?

> Jak już pisałem - idź, poszukaj dobrego prawnika, niech ci wyjaśni parę
> rzeczy. Może jak zapłacisz będziesz miał większą motywację do
> zrozumienia.

Znaczy zapłaciłeś prawnikowi za jakieś wykwintne interpretacje i dlatego nie
chcesz teraz z nami podzielić się swą cenną wszechwiedzą? Czyżby prawnik
zabronił ci jej za darmo rozpowszechniać powołując się na prawo autorskie
lub tym podobny kretynizm?