Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 14:21:08 MET

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:iknfh5$vj5$1@news.onet.pl...
> W dniu 02-03-2011 15:09, Piotr Krzyżański rzecze:

> Wybacz Waść, ale MS naprawdę (jeszcze?) nie stanowi prawa w Polsce.
> Nawet już co niektóre pismaki zaczęły to zauważać (vide przytaczany
> artykuł z Rzepy).

Mości panie - ja już zadawałem to pytanie mecenasowi Krukowi - dlaczego
nie weźmie za dupsko MS i nie zaciągnie przed majestat sądu za niekonstytucyjne
stanowienie prawa, skoro MS łamie w Polsce prawo.
W odpowiedzi widzę link z orzecznictwem niemieckiego sądu, który jednak
nie ma żadnej mocy w Polsce, ewentualnie czytam stwierdzenie, że obejrzałem
za dużo filmów amerykańskich. To jednak nie jest prawdą, bowiem nie
gustuje w amerykańskiej kinematografii. Może waszmość weźmiesz się
za to razem z pismakami i zrobisz porządek? Splendor i portfel zamówień
murowany...

Piciu