Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 08:13:36 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzy¿añski"
>Przepraszam, czy ja pisa³em o nowym prawie przewozowym, czy nowej ustawie?
>Nie za bardzo rozumiem twój powy¿szy tekst.

Od czasu wej¶cia nowej ustawy by³o niewiele zmian, bo najnowsze poprawki
wesz³y w ¿ycie bodaj¿e przedwczoraj. (m.in. przytaczany przeze mnie
Art.4 w nowym brzmieniu), wiêc je¶li interpretowaæ "now± ustawê" jako
"najnowsz± ustawê zmieniaj±c± ustawê Prawo Przewozowe", to raczej
niewiele. Je¶li rozumieæ jako "ustawê Prawo Przewozowe", to ona wesz³a w
¿ycie do¶æ dawno, wiêc nie ma siê co dziwiæ, ¿e by³a nowelizowana
(przynajmniej "nie ma siê co dziwiæ" w sensie polskiego prawa ;->).

>Do ustawy potrzebne s± rozporz±dzenia - skoro znalaz³e¶ w google
>tre¶æ ustawy, to poczytaj o tych rozporz±dzeniach i sprzecznych regulaminach
>z ustaw± wydawanych przez przewo¼ników, bo nie ma rozporz±dzeñ do ustaw.

A to zupe³nie inna bajka.
W szczegó³y siê nie bêdê zag³êbiaæ bo to nie moja bajka i po prostu nie
chce mi siê. Co nie zmienia faktu, ¿e ustawa explicite mówi o
regulaminach, o czym pseudoanonimowy "ekspert" nie mia³ zielonego
pojêcia. I tyle.

>Akurat potrzebuje do siebie do firmy speca od prawa przewozowego - chcesz
>pracê?

Jak bêdê chcia³ siê kiedy¶ przekwalifikowaæ... ;-)

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.