Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 16:34:33 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrnimsms4.gj1.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>
> Ostatnia "nowa ustawa" jest z roku 1984. Później były "tylko"
> nowelizacje.

Przepraszam, czy ja pisałem o nowym prawie przewozowym, czy nowej ustawie?
Nie za bardzo rozumiem twój powyższy tekst.

> Jak dla mnie Art.4 ustawy "Prawo przewozowe" mówi dość wyraźnie, że
> "Przewoźnik lub organizator publicznego transportu zbiorowego, o którym mo-
> wa w przepisach ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie
> zbiorowym (Dz. U. Nr 5 poz. 13), mogą wydawać regulaminy określające wa-
> runki obsługi podróżnych, odprawy oraz przewozu osób i rzeczy."

Do ustawy potrzebne są rozporządzenia - skoro znalazłeś w google
treść ustawy, to poczytaj o tych rozporządzeniach i sprzecznych regulaminach
z ustawą wydawanych przez przewoźników, bo nie ma rozporządzeń do ustaw.
Akurat potrzebuje do siebie do firmy speca od prawa przewozowego - chcesz
pracę?

Piciu