Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czylegalność ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 12:54:17 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>s± kompletnie niezbywalne. I nikt jako¶ do tej formy licencjonowania nie
>strzela.

Po prostu nie ma nikogo, komu chcia³oby siê inwestowaæ w³asne pieni±dze
i czas w ci±ganie siê po s±dach z wielomiliardow± korporacj±.
Smutne, ale tak to dzia³a.

>Pewnie dlatego, ¿e nie dochodzi przy ich sprzeda¿y do przekazywania
>bezpo¶rednio ¿adnych "egzemplarzy" czegokolwiek,

ROTFLMAO. Misiek, to ¿e ty nie rozró¿niasz dzie³a i jego egzemplarza nie
oznacza, ¿e takiej ró¿nicy nie ma.

>wiêc Kruki i Wrony nie maj±
>pomys³u jak to dziobaæ.

Jak zwykle - brak argumentów, wiêc zje¿d¿a siê na gówniarskie ¿arty
z nazwiska. Ech, usenet.

Dla mnie EOT, bo ta "dyskusja" zesz³a poni¿ej jakiegokolwiek poziomu.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |