Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czylegalność ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 12:51:35 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>Egzemplarzy programów to ja mogê mieæ w domu pierdylion, jak sobie ¶ci±gnê i
>nagram.

No i w³a¶nie nie do koñca. Bo akurat to, w przeciwieñstwie do np.
sci±gania z WWW plików muzycznych, czy filmów, jest explicite zabronione
przez KK (czy te¿, precyzyjniej by³oby "mo¿e byæ", a nie "jest";
oczywi¶cie nie bêdzie to dotyczyæ np. programów, których twórca wprost
zezwoli³ na dowolne rozpowszechnianie).

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |