Re: jak zablokować aktualizacje FireFoxa?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 08:40:03 MET

W dniu 2010-02-04 13:43, Radosław Sokół pisze:
> No to mniej więcej od dwóch lat powstają właśnie te nowe
> systemy, bazujące całkowicie na XHTML + JavaScript i sta-
> wiane na open-source.

No i? Nadal muszę inwestować w XP i muszę walczyć z Xsatem. I informatyk
ichni mówi, że jak za jakiś czas nie będzie XPków tylko Seveny, to będę
musiał stawiać maszyny wirtualne... Tylko nie powiedział skąd brać
system do ich karmienia, skoro go nie będzie.

> Spodziewasz się, że obsługa 16-bitowego kodu zostanie na nowo
> dodana do mikroprocesorów? ;)

No przecie działa. Mówimy o usuwaniu tego z systemu.

> Ma. DOSBox ;)

Ale to nie to samo. Pryszczerskie rozwiązanie działające częściowo.

> Jak ma mieć podsystem DOSowy, skoro procesory go już nie
> mają, pracując w trybie 64-bitowym?

No mówisz, że DOSBox zadziała. Więc......

> |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
> Bez przesady. Coraz częściej się widuje Linuksa na kompute-
> rach domowych i pracowniczych.

A ja odwrotnie. Parę lat temu jeszcze była na to moda, a teraz
środowisko OS w Polsce zdechło już na amen, a i wśród uczniów nie
pojawiają mi się już linuksiarze, a jeszcze z 3 lata temu, kilku na
rocznik było.

W wielu miejscach też przeprowadzam migrację z OpenOffice na MSO2007,
choć czynię to niechętnie, ale jest silne parcie klientów, bo chcą czy
też muszą iść w kierunku nowoczesnych rozwiązań.

> Ja może nie jestem najlepszym
> przykładem, ale ze 100% Windows przeszedłem teraz do obozu
> 1/3 Windows + 2/3 Linux. I to nawet na służbowym komputerze.

Wiem, wiem, ty z jednej strony idziesz do przodu z systemami, a z
drugiej cofasz się ze sprzętem. Ja nie mam tego komfortu, bo potrzebuję
nowoczesnego sprzętu, a nie starego blaszaka, więc musiałem niestety z
bólem zrezygnować z KDE, które jest faktycznie jedynym produktem
OpenSource, który jest cudowny, wspaniały i niczym nie zastępowalny
nawet za duże pieniądze :(

--
Przemysław Adam Śmiejek