Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 12:35:18 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> mocno wymagający temat w zakresie interfejsów. Ale dane zostały w QNT. O
> ile jeszcze stare QNT można odpalić, to pół biedy. A jak za 5 lat nie
> zostanie się żaden komp z dosem? I nagle trzeba będzie sięgnąć do danych
> sprzed 5 lat?

A jak za 5 lat ciągłego używania tego QNT nagle komputer pad-
nie, a i tak nie kupisz już żadnej maszyny na wymianę, bo
wszystkie zostały dawno zezłomowane i zmielone? Jaka różnica?

> No właśnie może być problem. QNT stosuje jakieś zabezpieczenia
> (próbowałem to ścierwo odpalić kiedyś pod linuksem w dosemu i wykładało
> się na zabezpieczeniach). Może za mało próbowałem, ale olałem i Windowsa
> kupiłem.

A nie da się interweniować u producenta? Przecież sami muszą
mieć świadomość, że ich produkt jest już przedpotopowy i przy-
dałoby się jednak umożliwić jego wykorzystanie na komputerach,
które będą dostępne za kilka lat (i nie w muzeum).

> No i co z tego? Technologia HD nie zastąpi SD za mojego życia, więc mam

Bez przesady. Cyfrowy przekaz naziemny już za kilka lat będzie
*jedynym* dopuszczalnym. A cyfrowy przekaz satelitarny, w tym
HD, już dzisiaj jest podstawą oferty wszystkich sieci. Owszem,
na razie pojedyncze kanały są HD, ale to się będzie zmieniać
już bardzo szybko.

> Aple-sraple, hade-szmade... To nie mój świat. Ja oglądam marnej jakości
> ripy allo allo czy Murder she wrote dla ich treści. I szczerze żałuję,

Bardzo popieram, sam w zasadzie w ogóle nie oglądam telewizji.
Ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest jednak mieć te fajne
treści w równie fajnej jakości ;)

|                 |  Politechnika Śląska                   |