Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 12:36:16 MET

W dniu 2010-02-04 12:21, Radosław Sokół pisze:

> *Jest* się czym przejmować, bo akurat tacy użytkownicy to
> straszliwe szkodniki, wpływające na bezpieczeństwo *całego*
> Internetu.

Owszem, podobnie jak spora część kierowców na drodze. Niestety sam
świata nie zbawisz. Trzeba więc ominąć teorię, a skupić się na praktyce
i na tym jak przeżyć w realiach, a nie jak by było fajnie, jakby cały
świat był właściwy.

Ponieważ odpisałeś w oderwaniu od wątku (pewnie się przedawnił), to nie
wiem dokładnie o czym była gadka, więc może wypaczyłem sens.

--
Przemysław Adam Śmiejek