Re: Instalacja XP a klucz

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 17:03:42 MET DST

Dnia Tue, 26 Aug 2008 16:23:34 +0200, Doxent napisał(a):

> mi zawsze przyjmowało klucz windowsa

No więc, nie dało rady nijak zmienić klucza na ten z naklejki. Zabrałem
więc komp i pojechałem (45km) tam gdzie była firmowa instalka od tego kompa
(firma JTT, obecnie w upadłości). Zainstalowałem XP i co ciekawe,
instalator w ogóle nie zapytał o key! Żeby było śmieszniej, XP
zainstalowany z tej instalki miał inny key niż ten na naklejce! Zabawne,
prawda? Instalka otrzymana razem z kompem ma inny key niż key na
naklejce...

--
Jacek