Re: Instalacja XP a klucz

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 22:48:43 MET DST

Jacek Maciejewski pisze:

> No więc, nie dało rady nijak zmienić klucza na ten z naklejki. Zabrałem
> więc komp i pojechałem (45km) tam gdzie była firmowa instalka od tego kompa
> (firma JTT, obecnie w upadłości). Zainstalowałem XP i co ciekawe,
> instalator w ogóle nie zapytał o key! Żeby było śmieszniej, XP
> zainstalowany z tej instalki miał inny key niż ten na naklejce! Zabawne,
> prawda? Instalka otrzymana razem z kompem ma inny key niż key na
> naklejce...

A to nie było jakoś tak, że różnice w "działaniu" keya na różnych
instalkach polegały własnie na rozróżnianiu typu (OEM, Corpo, Retail)
płytki instalacyjnej... a to sprowadzało się do nazwy nośnika? Gdzieś
nawet widziałem rozpiskę, które jakie... i faktycznie to działało :)
Wystarczyło wypalić na nowo to samo, ale z inną nazwą nośnika i hulało
na zadanym kluczu.

Pozdr,
Tomek