Re: Instalacja XP a klucz

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 16:23:34 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1b8q3ffjw8hj$.1kwqmvb8bwxvx.dlg@40tude.net...
> Witam
> Do tej pory sądziłem że wystarczy położyć na CD dowolną instalkę XP prof a
> kiedy instalator zapyta o key to wpisać dowolny, byle dla instalacji z
> SP2
> właściwy lub dla instalacji bez SP właściwy. A tu zonk, podaję klucz jaki
> zastałem na naklejce na obudowie i ani instalka z SP2 ani zwykła nie
> przyjmują klucza. Napis na naklejce wskazuje że dotyczy zwykłej, bez SP
> instalki. Co jest grane? Czyżby jednak płytki instalacyjne mogły mieć swój
> indywidualny key?

mi zawsze przyjmowało klucz windowsa niezależnie od kogo pochodził komputer.
Oczywiście instalator od home nie przyjmie od proffesional i odwrotnie ale
bez znaczenia jest wersja językowa systemu i producent. Jedyną rzecz którą
zauważyłem to, że instalując system na na kluczu dostarczonym z SP3 ale z
płyty SP2 od razu po pierwszym uruchomieniu żąda aktywacji. Jednak możemy
zainstalować go na kluczu ogólnie dostępnym po czym zmienić identyfikator na
ten dostarczony i nadal mamy 30 dni na aktywację.