"Domain Computers" a prawa do katalogu

Autor: spwmarluk <lukasz.penza_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 16:58:44 MET DST

Witam,

Udostępniłem sobie zasób w domenie i chciałbym żeby każdy komputer
miał do niego dostęp bez logowania. W uprawnieniach dodałem "Domain
Computers" a i tak zawsze jak chcę otworzyć katalog to prosi mnie o
użytkownika i hasło.
Jak ustawić prawa do tego katalogu, żeby nawet komputer w danym
momencie nie zalogowany do domeny miał do niego dostęp bez loginu i
hasła ??