Instalacja XP a klucz

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 15:19:47 MET DST

Witam
Do tej pory sądziłem że wystarczy położyć na CD dowolną instalkę XP prof a
kiedy instalator zapyta o key to wpisać dowolny, byle dla instalacji z SP2
właściwy lub dla instalacji bez SP właściwy. A tu zonk, podaję klucz jaki
zastałem na naklejce na obudowie i ani instalka z SP2 ani zwykła nie
przyjmują klucza. Napis na naklejce wskazuje że dotyczy zwykłej, bez SP
instalki. Co jest grane? Czyżby jednak płytki instalacyjne mogły mieć swój
indywidualny key?

--
Jacek