Re: server radia internetowego [cross]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 22:24:32 MET DST

Dnia Sat, 02 Aug 2008 15:17:42 -0400, rs napisał(a):

> [...]
> co jest dodane nawet w czesci nei jest tak pokazne, jak ma byc
> docelowo, a on jak stanal na literze A tak stoi. dwa poprzednie
> katalogi listuje jednak poprawnie. co jakis czas potrfi sie tez
> wywalic, mowiac, ze nie potrafi odczytac danych. klient, mam na mysli,
> server stoi sztywno, ale zrestartowanie servera powoduje, ze klient
> przez jakis czas chodzi. za to jak gra, to gra pieknie, nawet przy
> powaznym obiazeniu lacza tak po stronie servera jak i lkienta i przy
> plikach skompresowanych do 320kbps.
> andromeda zachowuje sie bardzo podobnie, choc w listowaniu dochodzi do

Prawdopodobnie indeksacja Orba zatrzymuje się podczas skanowania
któregoś z uszkodzonych/nierozpoznawalnych dla niego plików audio bądź
video w folderze A. Ja mam doinstalowany pakiet ffdshow, z którym Orb
ładnie współpracuje, niemniej zdarzało się to, póki ręcznie nie
przejrzałem wszystkich plików i nie upewniłem się, że wszystkie się
poprawnie odtwarzają.

Proponuję przejrzeć logi programu, może coś znajdziesz.

> hmmm. to moze byc maly problem, bo widze, ze jak sie orb rozpedzi to
> nawet i do 70% mocy CPU servera potrafi okupowac mimo, ze nic nie
> przekompresowywuje. <rs>

To fakt, wymagania dla Orba są dość wysokie. Dlatego sam aktualnie
szukam czegoś lżejszego.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/