Re: server radia internetowego [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 04:03:02 MET DST

On Sat, 2 Aug 2008 22:24:32 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Prawdopodobnie indeksacja Orba zatrzymuje się podczas skanowania
>któregoś z uszkodzonych/nierozpoznawalnych dla niego plików audio bądź
>video w folderze A. Ja mam doinstalowany pakiet ffdshow, z którym Orb
>ładnie współpracuje, niemniej zdarzało się to, póki ręcznie nie
>przejrzałem wszystkich plików i nie upewniłem się, że wszystkie się
>poprawnie odtwarzają.

no wiec nie jest to raczej wina uszkodzonych plikow. jest tak. zamiast
calego podarchiwum dodalem tylko literke A. jest git. cala wczytal jak
po masle. dodalem B. to samo. cudo. dodalem D i E. rowniez bez
problemu (oczywiscie za kazdym razem robilem refresh po stronie
klienckiej). dodalem F i G i tu juz dupa. po kolejnym rescanie foldery
z folderu A nie wiedziec czemu wlazly do B, a B rozdzielil sie na dwa
B. czesc z D wylazla na zewnatrz. F i G w ogole sie nie pokazaly. pare
razy dostalem timeout servera, mimo, ze ani tamto lacze ani moje nie
byly specjalnei obciazone. i zeby bylo ciekawiej nie mowie tu o
terabajtach, ani o milionach plikow. w tej chwili na tapecie jest
okolo 15K plikow. CPU servera tez chodzil na poziomie 80%.

>Proponuję przejrzeć logi programu, może coś znajdziesz.

logi, jesli masz na mysli application log w event viewer, bo innych
nie znalazlem, nie zarejestrowaly zadnych potkniec orba, o ktorych
warto by bylo wspomniec.

>To fakt, wymagania dla Orba są dość wysokie. Dlatego sam aktualnie
>szukam czegoś lżejszego.

jak znajdziesz to podziel sie ta radosna wiadomoscia. ja tez bede
szukac. weekend jeszcze trwa. piwa jest jeszcze duzo, a luba uparla
sie na zrobienie wanny mojito. <rs>