Re: server radia internetowego [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 21:17:42 MET DST

On Sat, 2 Aug 2008 20:47:19 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>No popatrz, jakoś tego nie zauważyłem. Może mamy różne Orb-y.

no mam ten, ktory wisi obecnie na stronie
http://www.orb.com/en/download_orb
no nie wiem. katalogi niczym sie specjalnie nie roznia, i obecnie to
co jest dodane nawet w czesci nei jest tak pokazne, jak ma byc
docelowo, a on jak stanal na literze A tak stoi. dwa poprzednie
katalogi listuje jednak poprawnie. co jakis czas potrfi sie tez
wywalic, mowiac, ze nie potrafi odczytac danych. klient, mam na mysli,
server stoi sztywno, ale zrestartowanie servera powoduje, ze klient
przez jakis czas chodzi. za to jak gra, to gra pieknie, nawet przy
powaznym obiazeniu lacza tak po stronie servera jak i lkienta i przy
plikach skompresowanych do 320kbps.
andromeda zachowuje sie bardzo podobnie, choc w listowaniu dochodzi do
polowy litery D i nie wywala sie.

>Tak, gdyż Orb zawiera w sobie m.in. serwer realmedia, serwer windows
>media i rozmaite konwertery umożliwiające streamowanie muzyki i filmów w
>praktycznie dowolnym formacie, z kompresją automatycznie dobieraną do
>parametrów łącza, i na niemal dowolnym sprzęcie. Także na komórkach.
>Zasoby zajmuje konwersja jednego formatu w drugi w realtime podczas
>odtwarzania.

hmmm. to moze byc maly problem, bo widze, ze jak sie orb rozpedzi to
nawet i do 70% mocy CPU servera potrafi okupowac mimo, ze nic nie
przekompresowywuje. <rs>