Re: server radia internetowego [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 01:13:51 MET DST

On Sat, 2 Aug 2008 22:24:32 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Prawdopodobnie indeksacja Orba zatrzymuje się podczas skanowania
>któregoś z uszkodzonych/nierozpoznawalnych dla niego plików audio bądź
>video w folderze A. Ja mam doinstalowany pakiet ffdshow, z którym Orb
>ładnie współpracuje,

ffdshow po stronie serverwerowej czy klienckiej, bo po klinckiej mam?
na tym kompie nie ma filmow. faktycznie moze sie wiesza na jakims
uszkodzonym pliku, a moze nawet na jakims kszaczorze w nazwie pliku
albo ID tagu.

> niemniej zdarzało się to, póki ręcznie nie
>przejrzałem wszystkich plików i nie upewniłem się, że wszystkie się
>poprawnie odtwarzają.
>Proponuję przejrzeć logi programu, może coś znajdziesz.

ok. dzieki. zaraz sie im przyjrze.

>To fakt, wymagania dla Orba są dość wysokie. Dlatego sam aktualnie
>szukam czegoś lżejszego.

zerknij na andromede, ale ty pewnie chcesz tez wideo puszczac, a to
program wylacznie do audio. <rs>