Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 19:33:56 MET DST

"Tomy M." <tomy@tomy.webd.pl> wrote in message
news:ftbggp$f75$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Szkoda że Microsoft nie wpadł na to że spora grupa
> ludzi NIGDY nie będzie z tego korzystała :-(

To takie podejscie na zasadzie "ja nie uzywam, wiec nikt nie uzywa". To
blad.

> Nieźle ... kilkutygodniowy uptime dla XP chyba
> zostałby wpisany do księgi rekordow Guinessa :-)

Bynajmniej - nie ma w tym nic nadzwyczajnego.

> W Windows 98SE pełny restart u mnie trwa 12-14 sekund
> więc krótki uptime nie jest specjalnie uciążliwy.

Uspienie i wybudzenie XP jest podobnie szybkie.

> A XP o to pyta? Pytam serio bo przecież nie uwierzę
> że w 10 minut nie zawiesiłbym Twojego pięknie
> skonfigurowanego systemu.

Czym innym jest leak w 9x, czym innym w NT/2k/XP. Moich srednio pieknie
skonfigurowanych
XP nie psuja hordy studentow korzystajacych z nich w trybie 12h/6dni, mimo
ze na dyskietkach,
pendrive'ach, przez internet i HGW jak jeszcze przynosza abstrakcyjne masy
smieci. Systemy reinstalowane
sa raz do roku, we wrzesniu, najczesciej zreszta niepotrzebnie bo i tak nic
sie tam praktycznie nia zmienia.
Ostatnim razem uzasadnieniem bylo przejscie z RISa na WDS i ciekawosc tego
ostatniego rozwiazania.